Word jij het nieuwe diensthoofd wegendienst?

Je taken:

  • je bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van de dienst wegen en staat daarbij in voor de planning, taakverdeling, gezamenlijke en individuele taken en resultaten van je team.  Je hebt oog voor veilig werken op de werkvloer;
  • je volgt de coördinatie- en werfvergaderingen op bij wegen- en rioleringswerken uitgevoerd door derden en je staat in voor de opvolging, toezicht en controle bij openbare werken;
  • je begeleidt de medewerkers bij het uitoefenen van hun opdrachten, analyseert klachten/problemen en doet voorstellen naar oplossingen;
  • je maakt herstelramingen op voor beschadiging aan het openbaar domein of ramingen voor werken in eigen beheer;
  • je hebt een goede technische kennis,  zin voor verantwoordelijkheid en organisatietalent. Je kan leiding geven, motiveren en (laten) samenwerken;
  • je bent in het bezit van een bachelordiploma;
  • je hebt een rijbewijs B of behaalt dit binnen de proefperiode.

Je kandiaat stellen

​De schriftelijke kandidaturen moeten - samen met een cv, rijbewijs B en een recent uittreksel strafregister - toekomen bij het college van burgemeester en schepenen, Gemeentepark 1, 2960 Brecht en dit uiterlijk op op 18 april 2017 om 12.00 uur ‘s middags.

Info

Personeelsdienst, Gemeentepark 1, 03 317 17 72 of sollicitaties@brecht.be

Afbeeldingen